کشف بلوک دیواری سیمانی در سمنان در شهر سوخته زابل حاشیه ساز شد

بلوک دیواری سیمانی در سمنان به یکدیگر متصل می شوند تا تیرهای لنگه را تشکیل دهند. این تیرها با توزیع بارها از بالای تیر به دیوارها در دو طرف ورودی، پشتیبانی سازه ای را فراهم می کنند. آنها همچنین پیش ساخته و از بتن پیش تنیده ساخته شده اند.

از آنجایی که هر دو گوشه ساده هستند، بلوک های ستون بتنی به عنوان بلوک های دو گوشه نیز شناخته می شوند. در نتیجه، معمولاً زمانی که دو گوشه قابل مشاهده هستند، استفاده می‌شوند. همانطور که از نام آن پیداست، بلوک های ستونی بتنی معمولا در ستون ها و پایه ها استفاده می شوند.

ویژگی بلوک های بتنی سبک سلولی سبک وزن بودن آنهاست. این بلوک ها دارای استحکام مکانیکی بالا و همچنین هدایت حرارتی پایینی هستند. سیمان پرتلند با چگالی کم با حباب های هوا میکروسکوپی مختلف بلوک های بتنی سبک سلولی را می سازد.

آجرهای بتنی بلوک های متقارن مستطیلی کوچکی هستند که دیواری سفت و سخت ایجاد می کنند. این آجرها نسبت به آجرهای رسی معمولی مقاومت فشاری بیشتری دارند و نسبت به آجرهای رسی خاصیت جذب آب کمتری دارند.

بتن ماده ای است که از اواخر دهه 1800 برای ساخت و ساز استفاده می شود. از مخلوطی از ماسه، شن و آب که با سیمان مخلوط می شود، ساخته می شود. سیمان پس از چند ساعت سفت می شود و به صورت توده جامد در می آید.

از مزایای بلوک های بتنی نسبت به آجر می توان به دوام آن اشاره کرد، زیرا بلوک های بتنی سخت تر از آجر شکسته یا شکسته می شوند، تعمیر و نگهداری به این دلیل که تمیز کردن بتن آسان تر است و هزینه به دلیل وجود مواد کمتری برای ساخت بلوک های بتنی نسبت به آجر است.

اگر به دنبال بلوک‌های بتنی با کیفیت بالا با قیمت‌های فوق‌العاده برای پروژه‌های مسکونی یا تجاری خود هستید، به صفحه بلوک‌های بتنی ما بروید تا درباره بلوک‌های تولیدکننده و تامین‌کننده محصولات بتنی پیشرو در جنوب اطلاعات بیشتری کسب کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.