پودر لباسشویی پرسیل 5 کیلویی قابلیت هم اندازه کردن لباس با هیکلتان را دارد

پودر لباسشویی پرسیل 5 کیلویی نیز به صورت قرص شستشو هم موجود است. اینها معمولاً در همان محفظه در ماشین لباسشویی شما قرار می گیرند که پودر لباسشویی شل است، اما دوز از قبل اندازه گیری شده مواد شوینده را برای کاهش آشفتگی ارائه می دهد.

همیشه راهنمای دوز روی بسته بندی را دنبال کنید تا مطمئن شوید که مقدار صحیح آن را اندازه گیری کرده اید و مراقب باشید که فوراً هرگونه ریزش یا چکه را پاک کنید. مروری بر راهنمای دوز ما می تواند به شما کمک کند تا نحوه بارگیری مقدار صحیح مواد شوینده را برای ماشین های بارگیری از جلو و بالا به شما کمک کند.

پودر لباسشویی یک نوع سنتی از مواد شوینده است که در درام بارگذاری می شود اگرچه برخی از انواع آن را می توان در درام قرار داد تا مواد شوینده سریعتر حل شود. دو گزینه اصلی شما هنگام استفاده از مواد شوینده پودری عبارتند از: آن را مستقیماً در کشوی محفظه ماشین لباسشویی خود قرار دهید باید دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی خود را مطالعه کنید تا بدانید که کدام محفظه برای استفاده صحیح است.

پودر را در یک کیسه توری مستقیماً در درام قرار دهید تا سریعتر حل شود. همیشه ابتدا دستورالعمل های روی مواد شوینده خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که می توان از این روش استفاده کرد.

مهم است که هنگام شستن لباس ها فقط از مقدار توصیه شده مواد شوینده استفاده کنید. بسته بندی مواد شوینده را بخوانید تا دوز صحیح را پیدا کنید یا به راهنمای دوز برای پودرها و دوز برای قرص های شستشو نگاهی بیندازید.

تولیدکنندگان مواد شوینده آزمایش های زیادی را برای یافتن میزان بهینه مواد شوینده لباسشویی برای استفاده در هر شستشو انجام داده اند و این اطلاعات باید در پشت بسته بندی مواد شوینده باشد.

به طور کلی، بسته به میزان کثیفی لباس ها و نوع آبی که در خانه دارید، مقدار آن بین دو تا چهار پیمانه (یک پیمانه اندازه گیری که با جعبه های مواد شوینده زیادی همراه است) در هر شستشو است. اگر آب سفت دارید باید بیشتر استفاده کنید، زیرا وقتی مواد معدنی طبیعی موجود در آب سخت با صابون مخلوط می‌شوند، صابون کف نمی‌کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.