پسری که بخاطر کلاه کاسکت نیترینوس قهرمان ملی دوچرخه سواران شد

استفاده از کلاه کاسکت نیترینوساز برای ایمنی موتورسواران “همه چیز” نیست، اما در تصادف، کلاه کاسکت می تواند به محافظت از وسایل بین گوش، کل صورت و زندگی شما کمک کند. همچنین غم انگیز است که برخی از آنها تا حد ممکن روی پوشش سر سرمایه گذاری می کنند و از دیدن مزایای یک کلاه کاسکت با کیفیت گران تر خودداری می کنند.

استفاده از کلاه کاسکت در کنار سایر تجهیزات حفاظتی مخصوص موتور سیکلت، دوره های آموزشی سوارکار، استفاده صحیح از جاده و آگاهی کاربران جاده، یکی از راه های کاهش آسیب است.

شما امیدوارید که کلاه کاسکت شما هیچ وقت در جاده تاثیری نداشته باشد، اما تصادفات اتفاق می افتد. ما نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم که چه زمانی و چه نوع خواهند بود. شما نباید با خود بگویید: “من فقط به مغازه ها شلیک می کنم” و کلاه خود را نپوشید.

یک کلاه کاسکت خوب به دلیل فاکتور راحتی، موتور سواری را سرگرم کننده تر می کند. حقیقتی دیگر. صدای خروشان باد توسط گوش های شما به عنوان خوانده شده «حفاظت شنوایی و چرا»، در انفجار باد روی صورت و چشمان شما را کاهش می دهد و حشرات و سایر اشیاء را که در هوا پرواز می کنند منحرف می کند. حتی به راحتی در اثر تغییر شرایط آب و هوایی کمک می کند و خستگی سوار را کاهش می دهد.

پوشیدن کلاه کاسکت نشان می دهد که موتورسواران افرادی مسئولیت پذیر هستند. ما خودمان و موتورسواری را جدی می گیریم. پوشیدن کلاه کاسکت، مهم نیست که قانون چه می گوید یا نمی گوید، بازتابی از نگرش شما نسبت به سوارکاری است.

بیشتر فعالیت های ورزشی دارای تجهیزات حفاظتی مناسب خود هستند. موتورسواری نیز از این قاعده مستثنی نیست. هر سوار و مسافر باید چکمه های روی قوزک، شلوار جین نایلون کولار یا بالستیک، ژاکت چرمی یا کوردورا آستین بلند با زره پوش، دستکش های تمام انگشتی موتور سیکلت و کلاه کاسکت ساخته شده بپوشند.

اثربخشی کلاه کاسکت توسط مطالعات علمی ثابت شده است، در حالی که افسانه‌های کلاه کاسکت مانند “کلاه‌ها گردن را می‌شکنند، بینایی را مسدود می‌کنند و شنوایی را مختل می‌کنند” به طور مداوم اشتباه بوده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.