دندانپزشکی که با مویز سیاه بدون هسته دندان های بیماران خود را بی حس می کند

مویز سیاه حاوی کلوئیدوسکوپی از ویتامین های ضروری برای بدن انسان است. با کمبود ویتامین ها، هیچ درمانی بهتر از مویز سیاه تازه وجود ندارد.

جوشانده انواع مویز سیاه بدون هسته و آب میوه کمتر مفید نخواهد بود. مویز مخلوط با شکر و آرد گندم سیاه سطح هموگلوبین خون را بهتر از هر دارویی افزایش می دهد.

برگ های مویز نیز از مواد مفید بی بهره نیستند. از آنها برای تهیه چای استفاده می شود، نه تنها خوشمزه است، بلکه بدن را تقویت می کند. برگها حاوی اسانس، ویتامین و تانن هستند.

از نظر ویتامین C، در برگها حدود 30 درصد بیشتر از مویز ها است. تنتور برگ مویز یک عامل ضد التهابی عالی است. چنین چای یک پیشگیری عالی برای بیماری های سیستم قلبی عروقی، گاستریت و نقرس خواهد بود.

جوشانده های شاخه ها، برگ ها و جوانه ها برای دیاتز، بیماری های چشمی و درماتیت استفاده می شود. جوشانده انواع مویز ها برای فشار خون بالا خاکستر خونریزی ضروری است. آب مویز با عسل و شکر به درمان سرفه کمک می کند و آب رقیق شده با آب – گلودرد.

مویز

در میان چیزهای دیگر، مویز حاوی فیتونسیدها است – اینها مواد بسیار فعالی هستند که در گیاهان مخروطی یافت می شوند. آنها به طور موثر با ویروس ها و باکتری ها مبارزه می کنند.

اگر فردی از بی خوابی و سردرد رنج می برد، ارزش آن را دارد که تنتور مویز سیاه را امتحان کند. جوشانده برگ و شاخه به درمان سنگ کلیه و سنگ کیسه صفرا کمک می کند.

با توجه به اینکه این گیاه حاوی انواع ویتامین ها، عناصر کمیاب، اسیدهای آلی و سایر مواد ضروری است، جای تعجب نیست که مویز در برابر بسیاری از بیماری ها موثر باشد.

با وجود تمام فواید، استفاده از مویز سیاه دارای موارد منع مصرف است. بهتر است از استفاده از انواع مویز ها برای افرادی که از موارد زیر رنج می برند خودداری کنید: گاستریت ناشی از اسیدیته، ترومبوفلبیت، هپاتیت A.

همچنین، مویز برای کسانی که حمله قلبی یا سکته مغزی را تجربه کرده اند مناسب نیست. آب غلیظ را به کودکان ندهید، فقط با آب 1: 1 رقیق شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.