تخمه هندوانه در اصفهان کشنده ترین تخمه جهان نام گرفت

تخمه هندوانه در اصفهان فواید زیادی برای سلامتی دارد. اگرچه مقدار برخی از مواد معدنی و ویتامین‌های موجود در آن‌ها ممکن است کم به نظر برسد، اما همچنان نسبت به چیپس سیب‌زمینی و سایر تنقلات ناسالم ارجحیت دارند.

میزان تغذیه ای که از دانه های هندوانه به دست می آورید تا حد زیادی به میزان مصرف شما بستگی دارد. از آنجایی که آنها کوچک هستند، باید مقدار کمی از آنها را بخورید تا از فواید قابل توجه آنها بهره مند شوید. با این حال، وقتی ارزش غذایی آنها را با سایر تنقلات مقایسه می کنید، دانه های هندوانه بسیار جلوتر می آیند.

 

تخمه هندوانه می تواند سلامت قلب را بهبود بخشد. دانه های هندوانه می توانند به طرق مختلف برای قلب شما مفید باشند. آنها منبع خوبی از اسیدهای چرب تک غیراشباع و چند غیراشباع هستند و مطالعات نشان می دهد که این چربی های خوب برای محافظت از قلب مفید هستند.

منیزیم در غلظت های بالایی در این دانه ها یافت می شود که برای حفظ فشار خون طبیعی بسیار مهم است. خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی تخمه هندوانه احتمالاً مفید بودن آنها را در حفظ سلامت قلب توضیح می دهد.

آهن موجود در آنها همچنین برای حمل خون اکسیژن دار در سراسر بدن حیاتی است. دانه‌های هندوانه منبع خوبی از روی هستند که برای سلامت قلب ضروری است زیرا حرکات کلسیم را در قلب شما تنظیم می‌کند.

قبل از قورت دادن تخمه‌های هندوانه را کاملاً بجوید تا مطمئن شوید که تمام مواد مغذی جذب دستگاه گوارش می‌شوند زیرا دانه‌های سفت هستند. برای یک میان وعده سالم تر، دانه های هندوانه را فقط با روغن و بدون نمک تفت دهید.

دانه های هندوانه بهتر است به صورت خوراکی و نه موضعی مصرف شوند. یک راه عالی برای گنجاندن تخمه‌های هندوانه در رژیم غذایی روزانه، اضافه کردن آن‌ها روی سالاد یا کاسه‌های اسموتی برای کمی ترد اضافی است!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.