فرش 9 متری شونهر ضد سوختگی است

قبل از اینکه به جزئیات نحوه استفاده از فرش 9 متری شونهر برای بزرگتر نشان دادن اتاق خود بپردازیم، بیایید تفاوت های اساسی بین فرش و فرش را درک کنیم. معمولاً فرش‌ها نصب می‌شوند، یعنی روی زمین چسبانده می‌شوند و از دیواری به دیوار دیگر می‌شوند. از طرفی فرش‌ها کوچک‌تر هستند، کل فضای کف را نمی‌پوشانند و می‌توان آنها را از جایی به مکان دیگر جابه‌جا کرد.

همانطور که ممکن است متوجه شده باشید، وقتی گفتید که به فرش نیاز دارید، احتمالاً یک فرش را تجسم کرده اید! ما شما را به خاطر آن سرزنش نمی کنیم زیرا خطوط جداکننده آنها مدتی است که محو شده است. و اگر در این سردرگمی گرفتار شده اید، زیاد نگران آن نباشید، زیرا ما همچنین چند نکته طراحی فرش را برای بزرگتر نشان دادن اتاق ها بیان کرده ایم.

با شناسایی اینکه آیا فقط باید اتاق کوچک یا کل خانه خود را فرش کنید، شروع کنید. البته، دومی پرهزینه تر است، اما یکنواختی را در سراسر خانه شما ایجاد می کند. در هر صورت، استفاده از فرش دیوار به دیوار یا فرش پهن، فضا را بازتر می کند و با ایجاد حس تداوم بصری، فضا را جادار جلوه می دهد.

هیچ وقفه ای روی فرش ها وجود ندارد. فکر کنید که چگونه تپه‌های غلتشی وسیع و گسترده ظاهر می‌شوند، فقط به این دلیل که بی‌پایان گسترده شده‌اند، فرش نیز همان را در اتاق شما تقلید می‌کند. در مورد فرش، راه های مختلفی وجود دارد که می توانید آنها را در اطراف خانه خود قرار دهید.

موارد استفاده مختلف را در انتهای این وبلاگ بررسی کنید تا بدانید چگونه آنها را در نقاط مختلف قرار دهید. هیچ راز طبقه بندی شده ای نیست که رنگ های روشن نور بیشتری را منعکس می کنند و باعث می شوند که منطقه مطبوع به نظر برسد. به این ترتیب، ممکن است قبلاً اتاق کوچک را در سایه های روشن و روشن رنگ آمیزی کرده باشید!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.