آجر نسوز قم در سال 10000 تن تولید می شود

آجر نسوز قم لعابدار در طول سالیان متمادی در بسیاری از پروژه‌های ساختمانی بسیار مورد استفاده قرار گرفته‌اند. آنها واقعاً می توانند ملک را با ظاهر و احساس منحصر به فرد خود هنگامی که در پروژه بازسازی دوره گنجانده می شوند، مهر و موم کنند.

اخیراً در رسانه ها ادعا شده است که انگلیس در حال حاضر با کمبود آجر خانه مواجه است! هجوم ناگهانی فعالیت های خانه سازی پس از رکود عامل کمبود شدید آجر خانه در دسترس است. اگر در حال ساختن یک ملک جدید یا حتی بازسازی یک ملک قدیمی هستید، ممکن است به فکر استفاده از آجرهای احیا شده باشید.

این فقط آجر نیست که محصولات ET Clay به آن معروف هستند، ما طیف وسیعی از سنگ‌های ریخته‌گری شده داریم و واقعاً به روشی که می‌دانستیم همیشه این کار را انجام می‌دهد، در حال رشد است!

سنگ ریخته گری اغلب با نام های مختلفی مانند سنگ بازسازی شده، سنگ بازسازی شده، سنگ مصنوعی، سنگ مصنوعی، سنگ ساخته شده و سنگ هنری یا هنری شناخته می شود.

خانه ای که به طور کامل از آجر ساخته شده است آینده ای دارد و هر چه بخواهید بسازید انرژی پسندتری داشته باشید، تصمیم گیری در مورد خانه ای کاملا آجری مرتبط تر می شود.

با ساختن آجری می توانید از خانه ای لذت ببرید که هم برای سلامتی و هم برای کیف پول شما مفید است. در خانه ای که کاملاً آجری است، نما و دیوارهای داخلی نیز از آجر ساخته شده است. مزایای زیادی دارد، به عنوان مثال، آب و هوای داخلی خوب، دوام و ارزش فروش خوب.

آجرهای سوخته آجرهای با کیفیتی هستند، اما با این حال از آجرهای معیوب نیز تشکیل شده‌اند. بنابراین آجرهای سوخته به چهار نوع طبقه‌بندی می‌شوند. آجرهای درجه یک در مقایسه با کلاس های دیگر آجرهای با کیفیتی هستند.

آنها با قالب گیری رومیزی قالب گیری می شوند و در کوره های بزرگ سوزانده می شوند. بنابراین، این آجرها دارای شکل استاندارد، لبه های تیز و سطوح صاف هستند.

دوام بیشتری دارند و استحکام بیشتری دارند. می توان از آنها برای سازه های دائمی استفاده کرد. با این حال، به دلیل خواص خوب آنها نسبت به سایر کلاس ها گران هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.