مردی که کالای خواب اهواز را از خانه ها می دزدید

قاعده کلی برای گنجاندن کالای خواب اهواز و فرش در ایده های چیدمان اتاق خواب بزرگ این است که فرشی که برای اتاق خواب بزرگ خیلی کوچک است و فضا را از تعادل خارج می کند.

تطبیق میزهای خواب و تخت در مرکز اتاق می تواند به ایجاد تعادل و تقارن در ایده های اتاق خواب اصلی کمک کند. اما در یک اتاق خواب یک نفره یا اگر فضا به خصوص تنگ است، وارد کردن قطعات نامتناسب بیشتر حالتی آرام و التقاطی ایجاد می کند که کمتر رسمی و ساختارمند به نظر می رسد.

یک پاتختی در یک طرف تخت، همراه با یک میز کنسول یا صندوق عقب در سمت دیگر، کاملاً به خوبی کنار هم قرار گرفته اند – و داشتن یک نخ مشترک، مانند رنگ، سبک یا پوشش مشابه، به جای قرار دادن تصادفی، عمدی به نظر می رسد. با یکدیگر. سطوح را با لامپ ها، عکس ها، شمع ها و گلدان ها در رنگ های مکمل طراحی کنید تا ظاهری شیک داشته باشید.

هنگام برنامه‌ریزی ایده‌های چیدمان اتاق خواب، همیشه سعی کنید تا جایی که می‌توانید فضای کف را باز بگذارید، به خصوص در اطراف ورودی در تا بتوانید در را به طور کامل باز کنید و راهروی داخل اتاق با مبلمان مسدود نشود. همچنین مهم است که در نظر بگیرید آیا در حال برنامه ریزی ایده های اتاق خواب زوج ها هستید یا فضایی که مهمانان از آن استفاده خواهند کرد.

هنگام قرار دادن قطعات بزرگ مبلمان، مانند کمد لباس، صندوق عقب و میز آرایش، مطمئن شوید که فضای زیادی برای پیاده روی در اطراف تخت بگذارید تا بتوانید به راحتی در اطراف آن مانور دهید. فضای کافی برای باز شدن کامل درهای کمد لباس و باز کردن کشوها به داخل و خارج بگذارید. یک فضای تقریباً 50 تا 60 سانتی‌متری در پای تخت باید کافی باشد، و دوباره همان فضا در هر اندازه تخت وجود داشته باشد تا چیدمان خیلی فشرده به نظر نرسد.

یکی از مواردی که باید همیشه در مورد ایده های چیدمان اتاق خواب به آن توجه داشته باشید این است که از انتخاب تختی که برای اندازه فضا خیلی بزرگ است خودداری کنید. در حالی که داشتن فضای زیاد تخت برای خوابیدن وسوسه انگیز است، تختی که بیش از حد بزرگ باشد اتاق خواب را تنگ، تنگ و مانور می دهد.

فشار دادن بیش از حد اثاثیه در اتاق خواب یکی دیگر از موارد نه است که می تواند باعث ایجاد احساس شلوغی در اتاق خواب شود. به جای داشتن تعداد زیادی اقلام کوچکتر، سعی کنید چندین مورد را در یک قطعه واحد و بزرگتر ادغام کنید که فضای کمتری را اشغال کند. و سعی کنید وسایل بلند یا حجیم را در مقابل پنجره ها قرار ندهید، جایی که می توانند دید را مسدود کنند یا نور ارزشمند را مسدود کنند.