مردی با کارتریج p1005 موتور سیکلت مسابقه ای ساخت

اولین مشکلی که اکثر کارتریج p1005 با آن مواجه هستند نصب آن است. اگر کارتریج ردیاب‌هایی داشته باشند که تراشه محصولات اصلی و سازگار را شناسایی می‌کنند، موارد نادرست و ناسازگار را رد می‌کنند.

مشکلات هد چاپگر: اگر هد چاپگر Piezo مسدود شده باشد، آن فضای خاص روی کاغذ چاپ خطوط، حروف یا نویسه‌ها را از دست می‌دهد.

اکثر چاپگرها در صورت عدم استفاده طولانی مدت این کار را انجام می دهند زیرا جوهر هد چاپ خشک می شود و سوراخ های کوچکی را که جوهر از آن خارج می شود ایجاد می کند. جوهرهای سازگار با کیفیت پایین می تواند باعث این امر شود.

نوار تنفسی برداشته نشده است: اگر «نوار تنفس» در بالای کارتریج جوهر قبل از نصب برداشته نشود، ممکن است رنگ‌های متفاوتی چاپ شود. این به شدت بر کیفیت چاپ تأثیر می گذارد.

جوهر ناسازگار: جوهر پر شده در داخل تأثیر زیادی بر آنچه چاپ می‌کنید، عکس‌ها یا اسناد مکتوب  دارد. اگر چاپگر یا محفظه‌های جوهر برای چاپ پرینت‌های رنگی با وضوح بالا سازگار نیستند، پس از چند چاپ عکس، جوهر آنها به زودی تمام می‌شود و فقط کارتریج مشکی در دسترس خواهد بود.

نشتی: بدنه کارتریج نیز فرسوده می شود. اگر جوهر را دوباره پر کنید، احتمال نشتی وجود دارد که به چاپگر نیز سرایت می کند. این امر باعث ایجاد حوضچه های باقی مانده در داخل بدون فضا می شود و هر دو جزء را غیرقابل استفاده می کند.

مشکل تیغه برف پاک کن: پس از فرآیند چاپ کاغذ یا سند قبلی، تیغه برف پاک کن باقیمانده پودر تونر در کارتریج های تونر را تمیز، جمع آوری و خراش می دهد و آن را در قیف کیس می ریزد. اگر این کار را انجام ندهد، اسناد بعدی منجر به چاپ کاراکتر اضافی و نامطلوب خواهد شد.