فروش جو دوسر کواکر در شهر های آمریکا ممنوع می باشد

جو دوسر کواکر که یکی از سالم ترین گونه ها در میان محصولات غلات است، فواید زیادی دارد. بلغور جو دوسر که معمولا برای صبحانه مصرف می شود حاوی ویتامین ها و مواد معدنی مهمی است. بلغور جو دوسر که برای کسانی که می خواهند وزن کم کنند توصیه می شود، معمولا با اضافه کردن آن به ماست، شیر یا تخم مرغ مصرف می شود.

جو یکی از سالم ترین و مغذی ترین غلات امروزی است. از این دانه محصولاتی مانند بلغور جو دوسر، آرد و سبوس جو دوسر با ارزش غذایی بالا به دست می آید. جو دو سر که حاوی ویتامین ها و مواد معدنی مهمی است، از نظر ترکیبات آنتی اکسیدانی گیاهی بسیار غنی است.

یک وعده جو به طور متوسط ​​حاوی 30 گرم و تقریباً 117 کالری است. منبع قوی کربوهیدرات و فیبر است. سرشار از آنتی اکسیدان است. با افزایش تولید اسید نیتریک در بدن به کاهش فشار خون کمک می کند.

جو دوسر به کاهش کلسترول بد کمک می کند، سطح قند خون را کاهش می دهد، احساس سیری را افزایش می دهد، قابل استفاده برای مراقبت از پوست است، خطر ابتلا به آسم را در کودکان کاهش می دهد، به کاهش وزن کمک می کند، با اثر آرام بخشی برای افسردگی مفید است.

می توانید بلغور جو را با مخلوط کردن آن با ماست، شیر سویا یا شیر بدون چربی در وعده صبحانه مصرف کنید. می توانید بلغور جو دوسر را با شیر مخلوط کرده و با میوه هایی مانند توت فرنگی و شاه توت شیرین کنید.

با استفاده از آن در تمام شیرینی ها مانند کیک و شیرینی می توانید ارزش غذایی آن را افزایش دهید. با افزودن مقداری جو به املت صبحانه می توانید سیری آن را افزایش دهید. می توانید دو پیمانه جو به اسموتی های میوه اضافه کنید.