خوردن قرص ماشین لباسشویی فیری کودکی را راهی قبرستان کرد

استفاده از قرص ماشین لباسشویی فیری مانند هر محصولی که وجود دارد، آنها با مجموعه ای از دستورالعمل ها ارائه می شوند، و در این مقاله، نحوه استفاده موثر از کپسول های شستشو را توضیح می دهیم.

همچنین قوانین ایمنی مهمی وجود دارد که هنگام استفاده از کپسول ها باید در نظر داشت. همانطور که همه والدین می‌دانند، بچه‌ها به طور طبیعی کنجکاو هستند و قبل از اینکه متوجه شوید، بچه‌های کوچک شما هر چیزی را که در اطرافشان است، چه مداد رنگی، یک کپسول یا حتی گربه‌های خانواده متحجر را برداشتند!

به یاد داشته باشید که نگهداری کپسول های شستشو در مکانی امن و دور از دسترس و دید کودکان خردسال ضروری است.

متأسفانه، در موارد نادر، ممکن است بقایای مواد شوینده روی لباس‌ها باقی بماند. این ممکن است به این دلیل باشد که شما به طور ناخواسته دستگاه را بیش از حد بارگذاری کرده اید یا شاید در آخرین لحظه کپسول را داخل آن گذاشته اید.

نگران نباشید، فقط این مراحل ساده را دنبال کنید تا به خلاص شدن از شر باقی مانده کمک کنید!

به یاد داشته باشید که قبل از اقدام به پاک کردن لکه، برچسب مراقبت از لباس خود را بررسی کنید و ابتدا محلول لکه بر روی قسمت کوچکی از لباس را که نامشخص است آزمایش کنید.

به محض اینکه متوجه باقی مانده روی لباس شدید، لکه را زیر آب گرم بشویید تا تا آنجا که ممکن است بقایای آن پاک شود. سپس، آب اضافی را به آرامی از ماده گرفته و آن را صاف قرار دهید.

یک تکه پنبه را با مقدار کمی الکل مرطوب کنید و به آرامی لکه را بمالید، مطمئن شوید که تمام لکه را بپوشاند. بگذارید حداقل ده دقیقه خیس بخورد هر چه طولانی تر بهتر.