خانه ای که از پالت پلاستیکی اصفهان ساخته شده است

استفاده از صنعت بسیار گسترده است. غذا، دارو، صنایع شیمیایی، کود، تنباکو، خودرو، صنعت شیشه، چاپ، لوازم الکترونیکی، منسوجات، پوشاک، سوپرمارکت ها، تدارکات انبارداری، بهداشت و غیره، یعنی جایی که وجود دارد. انبارهای بزرگ، انبارهای سه بعدی خودکار یا کالاهای در حال اجرا، پالت استفاده می شود.

قابلیت اطمینان ساختار پالت پلاستیکی اصفهان تا حد زیادی از دست دادن پالت ها را کاهش می دهد و همچنین آسیب پالت ها به مواد را کاهش می دهد. پالت های پلاستیکی سبک تر از پالت های چوبی هم اندازه هستند که باعث کاهش وزن و هزینه حمل و نقل می شود.

سینی پلاستیکی یکپارچگی خوب، بدون میخ، غیر سمی و بی مزه، مقاومت در برابر اسید و قلیایی، بدون جرقه، می تواند به طور موثر از حمله موریانه جلوگیری کند، می تواند به طور کامل تمیز و بازیافت شود! در سال 2011، جامعه اروپا فرمانی را صادر کرد که کلیه مواد غذایی، نوشیدنی ها و داروها باید با استفاده از پالت های پلاستیکی حمل و نقل شوند.

وزارت کشاورزی ایالات متحده همچنین شرکت ها را برای استفاده از پالت های پلاستیکی برای حمل محصولات تشویق می کند. ژاپن پالت پلاستیکی مدل 1111 را به عنوان پالت استاندارد ملی معرفی کرد!

سینی های پلاستیکی در بازار کالاهای خاص مانند انبارداری، غذا، دارو، ماشین سازی و سایر صنایع محبوبیت بیشتری پیدا می کنند و با توجه به نیاز کارخانه های مختلف، سینی های پلاستیکی را می توان به رنگ های مختلف پردازش کرد. چاپ شده با لوگو و لوگوی شرکت مربوطه.

با توجه به مقاومت در برابر آسیب پالت های پلاستیکی، ادعای غرامت نیروی کار به همین نسبت کاهش می یابد و کاهش مصرف چوب در کارخانه ها باعث جلوگیری از آتش سوزی می شود.

پالت های پلاستیکی مستعمل را می توان با 30 درصد ارزش اصلی به فروش رساند، زیرا پالت های پلاستیکی با توجه به نسبت جایگزینی جدید شرکت، قابل جایگزینی با پالت های قدیمی هستند. پالت های زباله را می توان برای بازیافت به موسسات مربوطه بازیافت کرد

سینی های پلاستیکی محصولات سازگار با محیط زیست هستند، زیرا می توان آنها را بازیافت و دوباره استفاده کرد و هزینه زباله و دفع زباله را بسیار کاهش می دهد. استفاده از سینی های پلاستیکی می تواند از تلف شدن هزاران مو جنگل در سال جلوگیری کند