تخمه آفتابگردان فله هر گونه بیماری لاعلاجی را درمان می کند

برای خوش فرم نگه داشتن پوست، داشتن استخوان، قلب و سیستم عصبی سالم، فقط خوردن تخمه آفتابگردان فله کافی نیست. ویتامین ها، اسیدهای آمینه، عناصر ماکرو و میکرو برای بدن مفید هستند، اما بیش از حد این مواد می تواند مضر باشد.

همانطور که قبلا ذکر شد، تخمه آفتابگردان به دور از یک محصول بی ضرر است که باید در حد اعتدال مصرف شود. اولین چیزی که باید به شما هشدار دهد کالری است که در غلات بسیار بیشتر از شکلات، گوشت و کیک است.

برای کسانی که این شکل را دنبال می کنند یا در تلاش برای کاهش وزن هستند، به وضوح ارزش نیش زدن دانه ها را ندارد. حتی یک فرد سالم نیز باید تخمه آفتابگردان را در حد اعتدال مصرف کند.

غلات برای زنان باردار، دیابتی ها منع مصرف ندارد، اما برعکس، مفید است. این محصول سرشار از منیزیم است که از افزایش انسولین جلوگیری می کند. تعداد زیادی از مزایای خوردن دانه ها خطر چنین محصولی را از بین نمی برد. نادیده گرفتن قوانین و رشد گیاهان در خاک های آلوده غیر معمول نیست.

کادمیوم به ویژه خطرناک است ماده ای که دفع نمی شود، بلکه فقط در بدن تجمع می یابد و سلول های سالم را از بین می برد. دانه های آفتابگردان را با دقت انتخاب کنید. این محصول ارزان است و در قفسه فروشگاه ها به وفور یافت می شود.

با توجه به بسته بندی مات و مهر و موم شده، نمی توان کیفیت بذر را از نظر ظاهر، بو و رنگ تشخیص داد. خریدار فقط به این واقعیت بسنده می کند که می تواند یک کالای تاریخ مصرف نشده را انتخاب کند. مطلوب است که تاریخ پاییز زیر بسته بندی کالا باشد. کپک نشان می دهد که دانه ها یا قدیمی هستند یا به درستی ذخیره شده اند.

برای لذت بردن از طعم باورنکردنی و همچنین دریافت بخش خوبی از ویتامین‌های D، B، E، عناصر مفید کلان و میکرو، باید فقط یک محصول رشد یافته با کیفیت را انتخاب کنید. خواص درمانی تخمه آفتابگردان، اگرچه واضح است، اما حتی سیبی که به درستی رشد نکرده باشد، می تواند باعث شود