با کشک بیرجندی غذاهای خود را خوش عطر و بو کنید

کشک بیرجندی سرشار از کلسیم است که پوست های خشک و پوسته پوسته را التیام می بخشد و ویتامین B5 به روشن شدن لکه های تیره کمک می کند. استفاده از کشک روی صورت به روشن شدن لکه های تیره و کاهش رنگ ناهموار پوست کمک می کند.

هنگامی که آکنه از پوست شما خارج می شود، یک جای زخم نیز بر جای می گذارد. کشک دارای اثر سفید کنندگی ملایم و خاصیت ضد التهابی است. کشک به عنوان یک پاک کننده طبیعی عمل می کند. این ماده پاک کننده به کاهش زخم های آکنه کمک می کند.

خطوط ریز شروع روند پیری شما هستند که به چین و چروک تبدیل می شوند. خطوط ریز در صورت شما ایجاد می شود که ماهیچه های صورت شما به طور مکرر منقبض می شوند.

با افزایش سن، پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و نمی تواند از آسیب محافظت کند. این باعث ایجاد چین و چروک، خطوط ظریف و لک می شود. استفاده از کشک به بازگرداندن خاصیت ارتجاعی پوست و کاهش چین و چروک و خطوط ریز کمک می کند.

آفتاب سوختگی در فصل تابستان و همچنین افرادی که زیاد سفر می کنند، مورد انتظار است. با این حال، اگر از پوست خود در برابر نور خورشید محافظت کنید، درجاتی از آسیب به پوست وارد می شود. آسیب های ناشی از نور خورشید را می توان در خانه درمان کرد و کشک جزء اصلی آن خواهد بود. کشک به تسکین پوست پس از آسیب کمک می کند.

این را می توان با کمک کشک از بین برد. هنگامی که کشک روی پوست مالیده می شود، محتوای اسید لاکتیک موجود در کشک به عنوان یک عامل سفید کننده طبیعی عمل می کند و لکه های رنگدانه را از بین می برد. چند قطره آبلیمو، عسل و خیار را به کشک اضافه کنید. مخلوط را آسیاب کنید و خمیری صاف درست کنید.